Popularność reklam

Oklejanie samochodów stosowane jest w celu promocji danego przedsiębiorstwa. Zazwyczaj stosowane są wydruki solwentowe na specjalnych foliach polimerowych. Zaklejanie szyb możliwe jest przy pomocy folii okiennej tak zwanej one way vision. Grafika jest wówczas niezwykle odporna na warunki atmosferyczne oraz jakiekolwiek ścieranie. Celem jeszcze większej ochrony dodatkowo używane jest lakierowanie UV lub laminowanie UV.

Oklejanie aut ile kosztuje?
Wycena reklamy wykonywana jest indywidualnie dla każdego zainteresowanego. Pliki wprost do druku muszą być w formacie 1:1, a wszelkie napisy przeznaczone do wycięcia z folii powinny być przygotowane w formacie wektorowym (to jest (cdr, ai lub eps). Minimalny koszt odpowiedniego dopasowania projektu reklamy do wymiarów samochodu waha się w granicach 200 złotych netto. Chcąc nie zniszczyć lakieru samochodu producenci wpadli na pomysł stworzenia folii magnetycznej. Można ją zakładać lub zdejmować w zależności od potrzeby.

Szeroki wachlarz wyboru
Co ciekawe potencjalni klienci mają szeroki wachlarz wyboru folii, a mianowicie: folie błyszczące, matowe, karbonowe czy te o fakturze skóry lub kolorze metalicznym. Dzięki takim możliwościom można bez problemu okleić nawet najtrudniejsze miejsca w samochodzie, to jest: najtrudniejsze elementy dachu, lusterek i zderzaków. Ponadto folia chroni skutecznie przed ewentualnym blaknięciem czy też porysowaniem. Dowolne kształty po obrysie wykonywane są przy pomocy nowoczesnego plotera tnącego. Oklejaniesamochodow.waw.pl wskazuje, iż oklejanie samochodów cena za m2 wynosi 160 złotych.

Więcej: Oklejanie aut warszawa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *